A A A K K K
для людей з порушеннями зору
"Квітневий ліцей" Квітневої сільської ради Житомирського району Житомирської області

Статут школи

ПОГОДЖУЮ                                                                                                                                                ЗАТВЕРДЖЕНО:

Начальник відділу освіти                                                                                                    Рішенням двадцять сьомої сесії

Квітневої сільської ради                                                                                                                  Квітневої сільської ради

Суботенко Р.В.                                                                                                                                                  VIII скликання

                                                                                                                                                                  від 28.11.2023 року

 

 

 

СТАТУТ

КВІТНЕВОГО ЛІЦЕЮ

КВІТНЕВОЇ  СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ 

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

(НОВА РЕДАКЦІЯ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

с. Квітневе 2023

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Квітневий ліцей Квітневої сільської ради Житомирського району  Житомирської області (далі – Квітневий ліцей) є опорним  закладом освіти. У своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Бюджетним кодексом України, Податковим кодексом України, законодавчими актами України, постановами Верховної Ради України, Указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства освіти і науки України, інших центральних органів виконавчої влади, рішеннями органів місцевого самоврядування, розпорядженнями сільського голови, цим Статутом.

1.2. Повне найменування українською мовою: Квітневий  ліцей Квітневої сільської ради Житомирського району Житомирської області.

1.3. Скорочена назва: Квітневий ліцей  Квітневої сільської ради.

1.4. Форма власності – комунальна.

1.5. Юридична адреса закладу: Україна, 13532, Житомирська обл.,  Житомирський р-н, село Квітневе, Квітнева ТГ,  вул. Першотравнева, будинок 5 ,  e-mail: Kvitnevazosh@ukr.net

 1.6. Заклад є юридичною особою, має печатку, штамп, код ЄДРПОУ, бланки зі своєю назвою, може мати самостійний баланс, рахунок в установі банка.

 1.7. Засновником (власником) закладу є Квітнева сільська рада Житомирського району Житомирської області.

1.8.  Квітневий ліцей є правонаступником всього майна, прав та обов’язків закладу загальної середньої освіти I – III ступенів с. Квітневе Квітневої сільської ради Житомирського району Житомирської  області. Уповноваженим органом є – відділ освіти Квітневої сільської ради.

 1.9. Квітневий ліцей забезпечує здобуття третього рівня повної загальної середньої освіти. Квітневий ліцей за рішенням засновника може залучатися до діяльності освітнього округу. Квітневий ліцей може створювати у своєму складі класи (групи), спеціальні інклюзивні класи для навчання дітей з особливими освітними потребами. Квітневий ліцей – різнопрофільний загальноосвітній навчальний заклад, що надає повну загальну середню освіту, забезпечений кваліфікованими педагогічними кадрами, має сучасну матеріально-технічну і навчально-методичну базу, зручне розташування і забезпечує допрофільну підготовку та профільне навчання, поглиблене вивчення окремих предметів, вивчає дві іноземні мови, здійснює науково-теоретичну і практичну підготовку учнівської молоді.

1.10. Квітневий ліцей, як опорний заклад освіти, має у своєму складі територіально відокремлені структурні підрозділи – філії: Єрчицька філія та Почуйківська філія.

Філії ліцею – територіально відокремлені структурні підрозділи, не є юридичними особами і діють на підставі положень, затверджених рішенням Власника та погоджених органом управління освітою. Філії виконують функції початкової та базової школи.

1.11. Головною метою Квітневого ліцею є:

— забезпечення реалізації права громадян на здобуття початкової загальної середньої освіти незалежно від статі, раси, національності, соціального і майнового стану, роду та характеру занять, світоглядних переконань, належності до партій, ставлення до релігії, віросповідання, стану здоров’я, місця проживання та інших обставин;

 — забезпечення розвитку навчального закладу, зміцнення його матеріальної бази;

 — здійснення соціального захисту працівників, учнів, створення умов для їх виховання, навчання і роботи відповідно до нормативів матеріально-технічного та фінансового забезпечення;

— вирішення у встановленому порядку питань, пов’язаних з опікою і піклуванням про малолітніх, які залишилися без батьківського піклування, дітей-сиріт, захист їх прав та іншої допомоги;

 — задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового та духовного розвитку.

1.12. Мовою навчання і виховання у ліцеї є державна мова. Ліцей забезпечує здобуття повної загальної середньої освіти через організацію закладом єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державними стандартами початкової, базової, профільної загальної середньої (далі – Державний стандарт) на трьох рівнях:

 - початкова освіта;

 - базова середня освіта;

 - профільна середня освіта.

  Здобуття профільної середньої освіти передбачає академічне - профільне навчання на основі поєднання змісту освіти, визначеного стандартом профільної середньої освіти і поглибленого вивчення окремих предметів з урахуванням здібностей та освітніх потреб учнів.

1.13. Головною метою ліцею є надання якісних освітніх послуг, забезпечення Державних стандартів, всебічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, як найвищої цінності, її інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності. Досягнення цієї мети забезпечується шляхом формування ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності:

- вільне володіння державною мовою;

- здатність спілкуватися іноземними мовами;

 - математична компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;

 - інноваційність;

- екологічна компетентність;

 інформаційно-цифрова компетентність;

- навчання впродовж життя;

- громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей;

 - культурна компетентність;

- підприємливість та фінансова грамотність;

 - інші компетентності, передбачені Державним стандартом освіти.

1.14. Пріоритетними завданнями ліцею є:

- забезпечення реалізації права громадян на повну загальну середню освіту;

 - виховання громадянина України;

- виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мов, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;

 - формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення;

- виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини та громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина;

- розвиток особистості учня, його здібностей і обдарувань, наукового світогляду;

 - виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я учнів;

- створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину і суспільство;

- створення умов для опанування учнями знань понад державний мінімум;

- здійснення науково-практичної підготовки талановитої молоді;

- надання учням можливостей для реалізації індивідуальних, творчих потреб, забезпечення умов для оволодіння практичними уміннями і навичками наукової, дослідно-експериментальної, конструкторської, винахідницької, раціоналізаторської діяльності, певного рівня професійної підготовки;

 - пошук і відбір для навчання талановитої молоді;

- оновлення змісту освіти, розробка і апробація нових педагогічних технологій, методів і форм навчання та виховання.

1.15. Головними принципами освітньої діяльності   Квітневого ліцею є:

- забезпечення якості освіти та якості освітньої діяльності;

- забезпечення рівного доступу до освіти без дискримінації за будь-якими ознаками, у тому числі за ознакою інвалідності;

 - забезпечення універсального дизайну та розумного пристосування;

 - прозорість і публічність прийняття та виконання управлінських рішень;

 - нерозривний зв’язок із світовою та національною історією, культурою, національними традиціями;

- свобода у виборі видів, форм і темпу здобуття освіти, освітньої програми, закладу освіти, інших суб’єктів освітньої діяльності;

- академічна доброчесність;

- академічна свобода;

- фінансова, академічна, кадрова та організаційна автономія у межах, визначених законом;

 - гуманізм;

 - демократизм;

 - єдність навчання, виховання та розвитку;

- виховання патріотизму, поваги до культурних цінностей українського народу, його історико-культурного надбання і традицій;

- формування усвідомленої потреби дотримуватися Конституції та законів України, нетерпимості до їх порушення;

 - формування поваги до прав і свобод людини, нетерпимості до приниження її честі та гідності, фізичного або психічного насильства, а також до дискримінації за будь-якими ознаками;

- формування громадянської культури та культури демократії;

 - формування культури здорового способу життя, екологічної культури і дбайливого ставлення до довкілля;

- невтручання політичних партій в освітній процес;

 - невтручання релігійних організацій в освітній процес;

 - різнобічність та збалансованість інформації щодо політичних, світоглядних та релігійних питань;

- сприяння навчанню впродовж життя;

- інтеграція у міжнародний освітній та науковий простір;

 - нетерпимість до проявів корупції та хабарництва.

1.16. Квітневий ліцей несе відповідальність перед особою, суспільством і державою за:

- безпечні умови освітньої діяльності;

- дотримання Державних стандартів;

- дотримання договірних зобов’язань з іншими суб’єктами освітньої, виробничої, наукової діяльності, у тому числі зобов’язань за міжнародними угодами;

 - дотримання фінансової дисципліни.

1.17. Квітневий ліцей має право:

- розробляти освітні програми або обирати навчальні програми з вивченням  іноземних мов,  використовувати типові (інші освітні програми), які розробляються і затверджуються відповідно до чинного законодавства;

- створювати у своєму складі класи (групи) з дистанційною формою навчання, класи (групи) з поглибленим вивченням окремих предметів та інклюзивні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами;

- визначати форми, методи й засоби організації освітнього процесу;

- спільно з вищими закладами освіти, науково-дослідними інститутами та центрами проводити наукову-дослідницьку, експериментальну, пошукову роботу, що не суперечить законодавству України;

- використовувати різні форми морального й матеріального заохочення до учасників освітнього процесу;

- отримувати кошти й матеріальні цінності від органів виконавчої влади, юридичних і фізичних осіб не заборонених законодавством;

- надавати платні освітні послуги на договірній основі у відповідності до норм чинного законодавства України;

- залишати у своєму розпорядженні й використовувати власні надходження у порядку, визначеному законодавством України;

- укладати правочини про співробітництво з іншими закладами освіти, підприємствами та науковими установами (у тому числі й іноземними) відповідно до вимог чинного законодавства України;

 - використовувати на договірних засадах матеріально-технічну базу вищих закладів освіти, позашкільних, науково-дослідних установ;

- в період літніх канікул організовувати роботу літнього оздоровчого табору на базі ліцею;

- розвивати власну соціальну базу: мережу спортивно-оздоровчих, лікувально-профілактичних і культурних підрозділів тощо.

1.18. Взаємовідносини ліцею з юридичними і фізичними особами визначаються правочинами, що укладені між ними.

ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

2.1. Освітня діяльність у Квітневому ліцеї провадиться на підставі ліцензії, що видається органом ліцензування відповідно до законодавства.

 2.2. Основним документом, що регулює освітній процес, є освітня програма, що розробляється на основі типових освітніх програм, розроблених та затверджених Міністерством освіти і науки України або альтернативних освітніх програм, розроблених ліцеєм чи іншими суб’єктами освітньої діяльності, науковими установами, фізичними чи юридичними особами та затвердженими відповідно чинного законодавства про освіту. Освітня програма, за рішенням педагогічної ради, може бути наскрізною або для окремих рівнів освіти. Для осіб з особливими освітніми потребами освітня програма ліцею може мати корекційно-розвитковий складник. Освітня програма схвалюється педагогічною радою ліцею і затверджується наказом директора. На основі власної освітньої програми ліцей складає та затверджує річний навчальний план, що конкретизує організацію освітнього процесу.

2.3. Освітній процес у Квітневому ліцеї здійснюється за груповою (денною) формою навчання. З урахуванням освітніх запитів, у ліцеї відповідно до чинного законодавства, організовується дистанційна та індивідуальна (екстернатна, сімейна (домашня), педагогічний патронаж) форми навчання. Бажаючим, за рішенням педагогічної ради, надається право і створюються умови для прискореного закінчення ліцею.

 2.4. Освітній процес у Квітневому ліцеї організовується в межах навчального року, що розпочинається у День знань – 1 вересня і закінчується не пізніше   1 липня наступного року. Якщо 1 вересня припадає на вихідний день, навчальний рік розпочинається у перший за ним робочий день.

2.5. У ліцеї та філіях для учнів 1-4-х класів за бажанням їхніх батьків або осіб, які їх замінюють, можуть створюватись групи подовженого дня. Зарахування до груп подовженого дня і відрахування дітей із них  здійснюється наказом директора на підставі заяви батьків (осіб, які їх замінюють).

Визначається режим роботи груп подовженого дня наказом директора.

 2.6. Структура та тривалість навчального року, навчального тижня, режим роботи Квітневого ліцею, форми організації освітнього процесу визначаються педагогічною радою ліцею у межах часу, передбаченого освітньою програмою та з урахуванням вікових особливостей, фізичного, психічного та інтелектуального розвитку дітей. Режим роботи ліцею визначається педагогічною радою на основі нормативно – правових актів, затверджується директором за погодженням з відповідною територіальною установою Держпродспоживслужби України. Загальна тривалість канікул протягом навчального року не повинна становити менш як 30 календарних днів. Під час літніх канікул адміністрація ліцею сприяє організації відпочинку дітей, в тому числі із соціальновразливих сімей, у таборах оздоровлення.

 2.7. Тривалість уроків у Квітневому ліцеї становить:

- у перших класах - 35 хвилин,

- у других- четвертих класах - 40 хвилин,

- у п'ятих - одинадцятих класах -  45 хвилин.

 2.8. Щоденна кількість і послідовність навчальних занять визначається розкладом уроків, що складається на кожен семестр відповідно до робочого навчального плану з дотриманням санітарно-гігієнічних та педагогічних вимог і затверджується директором ліцею.

2.9. Крім різних форм обов’язкових навчальних занять, у Квітневому  ліцеї проводяться індивідуальні, групові, факультативні та інші позакласні заняття, гуртки, секції і заходи, що передбачені окремим розкладом, спрямовані на задоволення освітніх інтересів учнів та на розвиток їх творчих здібностей, нахилів і обдарувань.

2.10. У Квітневому ліцеї можуть надаватись платні освітні та інші послуги, перелік яких затверджує Кабінет Міністрів України.

2.11. Поділ класів на групи при вивченні окремих предметів здійснюється згідно з нормативами, встановленими Міністерством освіти і науки України (далі – МОН).

2.12. У Квітневому ліцеї ведеться формувальне, поточне та підсумкове (семестрове і річне) оцінювання знань учнів. Результати оцінювання доводяться до учнів класним керівником. Контроль за відповідністю освітнього рівня учнів, які закінчили початкову школу (І ступінь), гімназію (ІІ ступінь) та ліцей (ІІІ ступінь), вимогам Державних стандартів здійснюється шляхом їх державної підсумкової атестації. Зміст, форми і порядок проведення державної підсумкової атестації визначається МОН.

 2.13. Зміст, обсяг і характер домашніх завдань з кожного предмета визначаються вчителем відповідно до педагогічних і санітарно-гігієнічних вимог з урахуванням індивідуальних особливостей учнів.

2.14. Невід’ємною складовою освітнього процесу у Квітневому ліцеї є виховний процес. Педагогічні працівники ліцею в рамках освітнього процесу забезпечують єдність навчання, виховання і розвитку учнів.

 2.15. Зарахування, відрахування та переведення учнів до Квітневого ліцею здійснюється згідно з Порядком зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОН.

2.16. Зарахування дітей до Квітневого ліцею (5-9 класи) здійснюється на конкурсних засадах за умови, що кількість поданих заяв про зарахування перевищує загальну кількість  вільних місць у відповідних класах.

2.17. Зарахування дітей до Квітневого ліцею (9 – 11 (12) класи) може проводитися без конкурсу, якщо кількість поданих заяв про зарахування не перевищує загальної кількості вільних місць у відповідних класах.

2.18. Для зарахування дитини у Квітневий  ліцей необхідно пред’явити:

- медичну довiдку про стан здоров’я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати  Квітневий ліцей;

- заяву батьків;

- медичну довідку про епідеміологічне оточення;

- свідоцтво про народження дитини.

 2.19. Випускникам, які здобули базову та повну загальну середню освіту, видається відповідний документ про освіту.

ІІІ. УЧАСНИКИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

3.1. Учасниками освітнього процесу в Квітневому  ліцеї є:

- учні;

- директор, заступник(и) директора, завідувачі філій та їх заступники;

- педагогічні працівники, психолог, бібліотекар, педагог-організатор, соціальний педагог, асистент інклюзії;

- інші спеціалісти;

- батьки або особи, які їх замінюють.

 3.2. Статус учасників освітнього процесу, їхні права, обов’язки, трудові відносини (призначення і звільнення з посади), навантаження та інші види діяльності, атестація, тощо, визначаються законодавством про освіту, працю, охорону здоров’я, іншими нормативно-правовими актами, цим статутом, правилами внутрішнього розпорядку ліцею.

3.3. Учні мають право на:

 - індивідуальну освітню траєкторію, що реалізується, зокрема, через вільний вибір видів, форм і темпу здобуття освіти, закладів освіти і запропонованих ними освітніх програм, навчальних дисциплін та рівня їх складності, методів і засобів навчання;

- якісні освітні послуги;

- справедливе та об’єктивне оцінювання результатів навчання;

- відзначення успіхів у своїй діяльності;

- свободу творчої, спортивної, оздоровчої, культурної, просвітницької, наукової діяльності тощо;

- безпечні та нешкідливі умови навчання, утримання і праці;

- повагу людської гідності;

- захист під час освітнього процесу від приниження честі та гідності, будь-яких форм насильства та експлуатації, дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю здобувача освіти;

- користування бібліотекою, навчальною, культурною, спортивною, побутовою, оздоровчою інфраструктурою ліцею та послугами його структурних підрозділів у порядку, встановленому ліцеєм відповідно до спеціальних законів;

- доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі;

- особисту або через своїх законних представників участь у громадському самоврядуванні;

- інші необхідні умови для здобуття освіти, у тому числі для осіб з особливими освітніми потребами та із соціально незахищених верств населення;

 - особи, які здобувають повну загальну освіту в ліцеї не за місцем проживання, на період навчання забезпечуються підвезенням.

 3.4. Учні зобов’язані:

 - виконувати вимоги освітньої програми (індивідуального навчального плану за його наявності), дотримуючись принципу академічної доброчесності, та досягти результатів навчання, передбачених Державним стандартом для відповідного рівня освіти;

 - поважати гідність, права, свободи та законні інтереси всіх учасників освітнього процесу, дотримуватися етичних норм;

 - відповідально та дбайливо ставитися до власного здоров'я, здоров'я оточуючих, довкілля;

 - дотримуватися статуту, інших установчих документів, правил внутрішнього розпорядку  Квітневого ліцею, а також умов договору про надання освітніх послуг (за його наявності).

 3.5. Учні мають також інші права та обов’язки, передбачені законодавством про освіту.

 3.6. Залучення учнів під час освітнього процесу до виконання робіт чи до участі у заходах, не пов’язаних з реалізацією освітньої програми, забороняється, крім випадків, передбачених рішенням Кабінету Міністрів України.

 3.7. Для учнів за рішенням педагогічної ради можуть встановлюватися різні види морального стимулювання та матеріального заохочення, передбачені МОН, іншими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та ліцеєм.

 3.8. Квітневий  ліцей забезпечує безпечні та нешкідливі умови навчання, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров'я, формує гігієнічні навички та засади здорового способу життя учнів.

3.9. Учні Квітневого ліцею забезпечуються медичним обслуговуванням, що здійснюється медичними працівниками ліцею, які можуть входить до штату закладу охорони здоров’я, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Заклади охорони здоров’я щорічно забезпечують безоплатний медичний огляд учнів, моніторинг і корекцію стану здоров'я, проведення лікувально-профілактичних заходів у ліцеї.

 3.10. У Квітневому ліцеї організовується харчування учнів. Відповідальність за організацію харчування, додержання вимог санітарно-гігієнічних і санітарно-протиепідемічних правил і норм покладається на Квітневу сільську раду, відділ освіти Квітневої сільської ради та директора ліцею. Норми та порядок організації харчування учнів встановлюються Кабінетом Міністрів України.

 3.11. Контроль за охороною здоров'я та якістю харчування учнів проводиться органами охорони здоров'я.

 3.12. Педагогічними працівниками Квітневого ліцею можуть бути особи, які дотримуються норм академічної доброчесності, особи з високими моральними якостями, які мають відповідну педагогічну освіту, належний рівень професійної підготовки, здійснюють педагогічну діяльність, забезпечують результативність та якість своєї роботи, фізичний та психічний стан здоров'я яких дозволяє виконувати професійні обов'язки.

3.13. Призначення на посаду та звільнення з посади педагогічних та інших працівників й інші трудові відносини регулюються законодавством України про працю, Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» та іншими законодавчими актами України. Педагогічні працівники ліцею та інші особи, які залучаються до освітнього процесу, мають право на:

- академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі;

- педагогічну ініціативу;

- розроблення та впровадження авторських навчальних програм, проєктів, освітніх методик і технологій, методів і засобів, насамперед, методик компетентнісного навчання;

- користування бібліотекою, навчальною, культурною, спортивною, побутовою, оздоровчою інфраструктурою ліцею та послугами його структурних підрозділів;

- підвищення кваліфікації, перепідготовку;

- вільний вибір освітніх програм, форм навчання, закладів освіти, установ і організацій, інших суб'єктів освітньої діяльності, що здійснюють підвищення кваліфікації та перепідготовку педагогічних працівників;

- доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі;

- відзначення успіхів у своїй професійній діяльності;

- справедливе та об'єктивне оцінювання своєї професійної діяльності;

- захист професійної честі та гідності;

- безпечні і нешкідливі умови праці;

- участь у громадському самоврядуванні Квітневою ліцею;

- участь у роботі колегіальних органів Квітневого ліцею.

3.14. Педагогічні працівники та інші особи, які залучаються до освітнього процесу зобов’язані:

- постійно підвищувати свій професійний і загальнокультурний рівні та педагогічну майстерність;

 - виконувати освітню програму для досягнення учнями передбачених нею результатів навчання;

 - сприяти розвитку здібностей учнів, формуванню навичок здорового способу життя, дбати про їхнє фізичне і психічне здоров'я;

 - дотримуватися академічної доброчесності та забезпечувати її дотримання учнями в освітньому процесі;

 - дотримуватися педагогічної етики;

- поважати гідність, права, свободи і законні інтереси всіх учасників освітнього процесу;

- настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема, правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбства;

 - формувати в учнів усвідомлення необхідності додержуватися Конституції та законів України, захищати суверенітет і територіальну цілісність України;

 - виховувати в учнів повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання України та навколишнього природного середовища;

- формувати в учнів прагнення до взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами;

- захищати учнів під час освітнього процесу від будь-яких форм фізичного та психічного насильства, приниження честі та гідності, дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров'ю, запобігати вживанню ними та іншими особами на території ліцею алкогольних напоїв, наркотичних засобів, іншим шкідливим звичкам;

- додержуватися установчих документів та правил внутрішнього розпорядку ліцею, виконувати свої посадові обов’язки.

3.15. Обсяг педагогічного навантаження педагогічних працівників Квітневого ліцею визначається на підставі законодавства і затверджується наказом директора ліцею лише після погодження з відділом освіти Квітневої сільської ради. Обсяг педагогічного навантаження може бути менше тарифної ставки (посадового окладу) лише за письмовою згодою педагогічного працівника. Перерозподіл педагогічного навантаження протягом навчального року допускається лише у разі зміни кількості годин з окремих предметів, що передбачається освітньою програмою або за письмовою згодою педагогічного працівника з дотриманням законодавства про працю.

 3.16. Атестація педагогічних працівників є обов'язковою і здійснюється відповідно до Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» та в порядку, затвердженому МОН.

3.17. Сертифікація педагогічних працівників відбувається на добровільних засадах виключно за його ініціативою та відповідно до Положення про сертифікацію педагогічних працівників, затвердженого Кабінетом Міністрів України.

3.18. Педагогічні працівники, які систематично порушують статут, правила внутрішнього розпорядку ліцею, не виконують посадових обов’язків, умови колективного та трудового договорів або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до вимог чинного законодавства України.

3.19. Професійний розвиток та щорічне підвищення кваліфікації педагогічних працівників ліцею здійснюється відповідно до чинного законодавства про освіту.

3.20. Педагогічні працівники мають також інші права та обов'язки, передбачені законодавством, колективним договором, трудовим договором, правилами внутрішнього розпорядку та посадовою інструкцією.

 3.21. Відволікання педагогічних працівників від виконання професійних обов’язків не допускається, крім випадків, передбачених законодавством.

 3.22. У Квітневому  ліцеї, за рішенням педагогічної ради та наказу директора, за рахунок власних надходжень та інших джерел, не заборонених законодавством, може встановлюватися педагогічним працівникам доплата, надбавки, премії та інші види заохочень після погодження з відділом освіти та в межах кошторисних призначень.

3.23. Директор Квітневого ліцею відповідно до законодавства, колективного договору має право встановлювати педагогічним працівникам доплати, надбавки, премії за використання в освітньому процесі іноземних мов, сучасних технологій, реалізацію інноваційних проєктів тощо за погодженням з відділом освіти та в межах кошторисних призначень.

3.24. Директор ліцею призначає класних керівників, завідуючих навчальними кабінетами. Їхні права i обов’язки визначаються нормативно-правовими документами Міністерства освіти і науки України, правилами внутрішнього розпорядку та цим статутом.

 

 3.25. Прийняття та звільнення з роботи педагогів та господарсько-обслуговуючого персоналу Квітневого ліцею здійснює директор згідно з чинним законодавством. Їхні права та обов’язки регулюються трудовим законодавством, цим статутом та правилами внутрішнього розпорядку ліцею.

 3.26. Батьки учнів та особи, які їх замінюють мають право:

 - захищати відповідно до законодавства права та законні інтереси учнів;

 - звертатися до ліцею, органів управління освітою з питань освіти;

 - обирати заклад освіти,  вид і форму здобуття дітьми відповідної освіти;

 - брати участь у громадському самоврядуванні ліцею, зокрема обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування Квітневого ліцею;

  - завчасно отримувати інформацію про всі заплановані у Квітневому ліцеї та позапланові педагогічні, психологічні, медичні, соціологічні заходи, дослідження, обстеження, педагогічні експерименти та надавати згоду на участь у них дитини;

 - брати участь у розробленні індивідуальної програми розвитку дитини та/або індивідуального навчального плану;

- отримувати інформацію про діяльність Квітневого ліцею, результати навчання своїх дітей (дітей, законними представниками яких вони є) і результати оцінювання якості освіти у Квітневому ліцеї та його освітньої діяльності.

3.27. Батьки учнів та особи, які їх замінюють зобов’язані:

- виховувати у дітей повагу до гідності, прав, свобод і законних інтересів людини, законів та етичних норм, відповідальне ставлення до власного здоров’я, здоров’я оточуючих і довкілля;

 - сприяти виконанню дитиною освітньої програми та досягненню дитиною передбачених нею результатів навчання;

- поважати гідність, права, свободи і законні інтереси дитини та інших учасників освітнього процесу;

 - дбати про фізичне і психічне здоров’я дитини, сприяти розвитку її здібностей, формувати навички здорового способу життя;

- формувати у дитини культуру діалогу, культуру життя у взаєморозумінні, мирі та злагоді між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами, представниками різних політичних і релігійних поглядів та культурних традицій, різного соціального походження, сімейного та майнового стану;

- настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбства;

- формувати у дітей усвідомлення необхідності додержуватися Конституції та законів України, захищати суверенітет і територіальну цілісність України;

 - виховувати у дитини повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання України;

- дотримуватися установчих документів, правил внутрішнього розпорядку ліцею, а також умов договору про надання освітніх послуг (за наявності).

3.28. За невиконання учасниками освітнього процесу своїх обов'язків, порушення статуту ліцею на них можуть накладатися дисциплінарні стягнення, встановлені чинним законодавством, зазначеним статутом і правилами внутрішнього трудового розпорядку Квітневого ліцею.

 ІV. ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ (ВИХОВАНЦІВ)

 4.1. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) закладу визначаються Міністерством освіти і науки України.

 4.2. Облік навчальних досягнень учнів (вихованців) протягом навчального року здійснюється у класних журналах (електронних журналах), інструкції про ведення яких затверджуються Міністерством освіти і науки України. Результати навчальної діяльності за рік заносяться до особових справ учнів.

 4.3. У першому та другому класах дається словесна характеристика знань, умінь і навичок учнів. За рішенням педагогічної ради навчального закладу може надаватися словесна характеристика знань, умінь і навичок учнів. У наступних класах оцінювання здійснюється відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) за 12 бальною системою.

 4.4. Рівень знань з навчальних предметів за семестри, рік, результати державної підсумкової атестації переводяться у бали відповідно до оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців).

4.5. Навчання у випускному 4 класі Квітневого ліцею завершується державною підсумковою атестацією. Зміст, форма і порядок державної підсумкової атестації визначаються Міністерством освіти і науки України.

4.6. В окремих випадках учні за станом здоров’я або з інших поважних причин можуть бути звільнені від державної підсумкової атестації у порядку, що встановлюється Міністерством освіти і науки України та Міністерством охорони здоров’я України.

 4.7. Учні Квітневого ліцею, які протягом одного року навчання не засвоїли програмний матеріал, за поданням педагогічної ради та за згодою батьків (осіб, які їх замінюють) направляються для обстеження фахівцями відповідної психолого-медико-педагогічної консультації. За висновками зазначеної консультації такі учні можуть продовжувати навчання в спеціальних школах (школах-інтернатах) або навчатися за індивідуальними навчальними планами і програмами за згодою батьків (осіб, які їх замінюють).

4.8. Учні Квітневого ліцею, які через поважні причини (хвороба, інші обставини) за результатами річного оцінювання не засвоїли скориговану до індивідуальних здібностей навчальну програму, можуть бути, як виняток, залишені для повторного навчання у тому самому класі за згодою батьків (осіб, які їх замінюють) та за рішенням педагогічної ради.

4.9. За відмінні успіхи в навчанні учні можуть нагороджуватися Похвальним листом «За високі досягнення у навчанні». Порядок нагородження учнів за відмінні успіхи у навчанні встановлюється Міністерством освіти і науки України.

 4.10. Порядок переведення і випуск учнів Квітневого  ліцею визначається Інструкцією про переведення та випуск учнів навчальних закладів системи загальної середньої освіти усіх типів та форм власності, затвердженою наказом Міністерством освіти і науки України.

4.11. Контроль за відповідністю освітнього рівня учнів, які закінчили певний ступінь навчання вимогам Державного стандарту загальної середньої освіти здійснюється шляхом їх державної підсумкової атестації. Порядок проведення державної підсумкової атестації визначається Положенням про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України.

V. ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У ЛІЦЕЇ.

5.1.Крім різних форм обов’язкових навчальних занять у ліцеї, проводяться індивідуальні, групові, факультативні та інші позакласні заняття та заходи, що передбачені окремим розкладом і спрямовані на задоволення освітніх інтересів учнів та на розвиток їх творчих здібностей, нахилів і обдарувань.

5.2.Виховання учнів (вихованців) у Квітневому ліцеї здійснюється під час проведення уроків, в процесі позаурочної та позашкільної роботи. Цілі виховного процесу в закладі визначаються на основі принципів, закладених у Конституції та законах України, інших нормативно-правових актах.

 5.3. У Квітневому ліцеї забороняється утворення та діяльність організаційних структур політичних партій, а також релігійних організацій і воєнізованих формувань.

5.4. Дисципліна в Квітневому ліцеї дотримується на основі взаємоповаги усіх учасників навчально-виховного процесу, дотримання правил внутрішнього розпорядку та статуту навчального закладу.

 5.5.Застосування методів фізичного та психічного насильства до учнів забороняється.

VI. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА

6.1. Майно Квітневого ліцею становлять основні фонди, оборотні кошти, а також інші цінності, вартість яких відображається у самостійному балансі ліцею.

6.2. Майно Квітневого ліцею перебуває у комунальній власності і є власністю Квітневої сільської ради та закріплено за ліцеєм на праві оперативного управління.

6.3. Реалізуючи право оперативного управління, Квітневий  ліцей володіє, користується і розпоряджається зазначеним майном, з обмеженням, визначеним у цьому статуті та за згодою Квітневої сільської ради.

6.4. Джерелами формування майна Квітневого  ліцею є:

 - майно, передане йому  Квітневою сільською радою та відділом освіти Квітневої сільської ради;

- кошти, отримані за надання платних послуг, що надаються на умовах, визначених чинним законодавством України;

- кошти місцевого бюджету;

- безоплатні, благодійні внески, пожертвування тощо фізичних, юридичних осіб, дари, а також майно, не заборонені законодавством;

 - майно, придбане в інших юридичних і фізичних осіб у порядку, встановленому чинним законодавством України;

- інші джерела та матеріальні цінності не заборонені законодавством України.

6.5.Квітневий  ліцей відповідно до чинного законодавства України користується землею, іншими природними ресурсами і несе відповідальність за дотримання вимог та норм з їх охорони.

 6.6. Вилучення основних фондів, оборотних коштів та іншого майна здійснюється у випадках, передбачених чинним законодавством України.

 6.7. Збитки, завдані ліцею внаслідок порушень його майнових прав іншими юридичними та фізичними особами, відшкодовуються відповідно до чинного законодавства України.

 6.8.Квітневий ліцей є неприбутковою установою.

 VII. УПРАВЛІННЯ  КВІТНЕВИМ ЛІЦЕЄМ

7.1. Управління Квітневим  ліцеєм здійснює:

 - Квітнева сільська рада - засновник;    

- відділ освіти Квітневої сільської ради (далі – відділ освіти) - у межах повноважень;

 - директор ліцею;

 - педагогічна рада ліцею.

До компетенції Засновника належить:

  •  затвердження й внесення змін до статуту ліцею;

- розпорядження основними засобами ліцею;

- погодження створення відокремлених структурних підрозділів (філій) ліцею та спільних установ;

- реорганізація, припинення діяльності ліцею та ліквідація;

  Засновник у межах чинного законодавства України має право приймати рішення з будь-яких питань діяльності ліцею.

До компетенції відділу освіти Квітневої сільської ради Житомирського району Житомирської області належить:

-  укладення та розірвання контракту з директором ліцею у порядку, визначеному Власником, цим статутом та  чинним законодавством України;

-  погодження призначення на посаду та звільнення з посади заступників керівника закладу освіти;

-  затвердження організаційної структури та штатного розпису ліцею ;

- погодження річних планів ліцею;

- затвердження тарифікаційних списків ліцею;

- затвердження кошторису ліцею;

- розпоряджається коштами, які виділяються на утримання закладу освіти, несе відповідальність за їх використання в межах кошторисних призначень;

проведення згідно законодавств контролю та монітирингу роботи закладу освіти;

- накладання дисциплінарних стягнень на керівника закладу освіти (ліцею);

- розгляд клопотань та внесення пропозиції про нагородження кращих працівників закладу освіти державними та відомчими нагородами, в тому числі й президентськими відзнаками, присвоєння їм почесних звань України;

- прийняття рішення щодо заохочення працівників закладів освіти, відповідно до положення про преміювання та надання матеріальної допомоги;

- сприяння розвитку міжнародного співробітництва ліцею відповідно до чинного законодавства й рішень Власника;

-  здійснення інших повноважень щодо управління роботою ліцею згідно з чинним законодавством України й відповідно до рішень Власника.

  Керівництво поточною діяльністю ліцею здійснює директор, який призначається і звільняється відділом освіти Квітневої сільської ради Житомирського району Житомирської області за погодженням з сільським головою Квітневої сільської ради на контрактній основі, у відповідності з чинним законодавством.

Директор може бути звільнений достроково за власним бажанням, за угодою сторін та за порушення чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про працю».

 Директор ліцею:

     здійснює керівництво  педагогічним   колективом,   забезпечує
раціональний  добір і розстановку кадрів,  створює необхідні умови
для підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників;

     організовує навчально-виховний процес;

     забезпечує контроль  за  виконанням   навчальних   планів   і
програм, рівнем досягнень учнів у навчанні;

     відповідає за  якість  і  ефективність  роботи  педагогічного
колективу;

     створює необхідні умови для участі  учнів  у  позакласній  та
позашкільній роботі, проведення виховної роботи;

     забезпечує дотримання      вимог      охорони      дитинства,
санітарно-гігієнічних та протипожежних норм, техніки безпеки;

     підтримує ініціативи щодо вдосконалення системи  навчання  та
виховання,  заохочення творчих пошуків, дослідно-експериментальної
роботи педагогів;

     забезпечує права   учнів   (вихованців)   на  захист  їх  від
будь-яких форм фізичного або психічного насильства;

     призначає класних    керівників,    завідуючих    навчальними
кабінетами, майстернями, навчально-дослідними ділянками;

     контролює організацію  харчування  і медичного обслуговування
учнів;

     здійснює контроль  за проходженням працівниками у встановлені
терміни   обов'язкових   медичних   оглядів   і   несе    за    це
відповідальність;

     розпоряджається в установленому  порядку  шкільним  майном  і
коштами;

     видає у межах своєї компетенції  накази  та  розпорядження  і
контролює їх виконання;

     за погодженням із профспілковим комітетом або трудовим колективом затверджує правила внутрішнього    розпорядку,    посадові    обов'язки   працівників навчального закладу та контролює їх дотримання;

     створює умови для творчого зростання педагогічних працівників, пошуку та застосування ними ефективних форм і методів
навчання та виховання;

 виконує інші повноваження та завдання регламентовані Законами України, рішеннями Засновника та наказами відділу освіти Квітневої сільської ради;

     несе відповідальність  за  свою  діяльність   перед   учнями,
батьками,   педагогічними   працівниками   та  загальними  зборами
(конференцією), Засновником, відділом освіти Квітневої сільської ради,  місцевими органами державної виконавчої влади тощо.

   В Квітневому ліцеї створюється постійно діючий дорадчий колегіальний орган – педагогічна рада.

Головою педагогічної ради є директор ліцею.

 Педагогічна рада розглядає питання:

    • удосконалення і педагогічного забезпечення навчально-виховного процесу;
    • планування та режиму роботи ліцею;
    • переведення учнів до наступних класів і їх випуску, видачі документів про відповідний рівень освіти, нагородження за досягнення у навчанні;
    • підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи, впровадження у навчально-виховний процес досягнень науки і передового педагогічного досвіду;
    • морального та матеріального заохочення учнів та працівників ліцею.

Робота педагогічної ради планується в довільній формі відповідно до потреб ліцею.

Кількість засідань педагогічної ради визначається їх доцільністю, але не може бути менше чотирьох разів на рік. Члени педагогічної ради мають право виносити на їх розгляд актуальні питання навчально-виховного процесу.

7.2. В ліцеї можуть створюватися учнівські та вчительські громадські організації, що діють відповідно до чинного законодавства України.

7.3. Громадське самоврядування в Квітневому ліцеї - це право учасників освітнього процесу як безпосередньо, так і через органи громадського самоврядування колективно вирішувати питання організації та забезпечення освітнього процесу в ліцеї, захисту їхніх прав та інтересів, організації дозвілля та оздоровлення, брати участь у громадському нагляді (контролі) та в управлінні закладом у межах повноважень, визначених законом та установчими документами ліцею. Громадське самоврядування в Квітневому ліцеї здійснюється на  принципах, визначених Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту». У ліцеї за ініціативи учасників освітнього процесу можуть діяти:

- органи самоврядування працівників;

- органи самоврядування учнів;

- органи батьківського самоврядування;

- інші органи громадського самоврядування учасників освітнього процесу.

 Вищим органом громадського самоврядування ліцею є загальні збори колективу.

7.3.1. Загальні збори колективу скликаються не менше одного разу на рік.

7.3.2. Загальні збори є правомірними, якщо у їх роботі бере участь не менше половини колективу. Рішення приймається більшістю голосів присутніх.

7.3.3. Право скликати загальні збори мають представники трудового колективу, якщо за це висловилось не менше третини від їх загальної кількості, директор  Квітневого ліцею.

7.3.4. Загальні збори розглядають:

- звіти директора Квітневого ліцею;

- питання освітньої, методичної, фінансово-господарської діяльності ліцею;

- основні напрями вдосконалення освітнього процесу, інші найважливіші напрями діяльності;

- пропозиції щодо стимулювання праці директора та заступників директора, педагогічних працівників;

 - здійснюють інші повноваження, передбачені законодавством України та цим статутом.

7.3.5. У Квітневому ліцеї відповідно до вимог чинного законодавства України укладається колективний договір між директором та трудовим колективом.

7.3.6. Право на укладання колективного договору від імені власника майна або уповноваженого ним органу надається директору Квітневого  ліцею, з однієї сторони, і однією або кількома профспілковими чи іншими уповноваженими на представництво трудовим колективом ліцею органами, а у разі відсутності таких органів представниками працівників, обраними і уповноваженими трудовим колективом, з іншої сторони.

7.3.7 Колективний договір регулює виробничі, трудові і соціально-економічні відносини трудового колективу з керівництвом ліцею, питання охорони праці, стратегії розвитку Квітневого ліцею.

7.4. Батьківські збори ліцею (класу) – колективний орган батьківського самоврядування.

Батьківські збори ліцею (класу):

    • обирають органи батьківського самоврядування;
    • обирають своїх представників для участі в роботі громадського самоврядування ліцею;
    • залучають батьків до участі в керівництві гуртками та іншими видами позакласної та позашкільної роботи;
    • вносять на розгляд ради ліцею, педагогічної ради, директора та його заступників пропозиції щодо організації навчально-виховного процесу в класі та закладі.

 

7.5. У Квітневому ліцеї можуть створюватися та функціонувати:

- предметні методичні об'єднання вчителів (комісії);

- динамічні, творчі групи;

 - методична рада, тощо.

 7.6. Планування діяльності Квітневого ліцею здійснюється самостійно. Найголовніші питання роботи ліцею відображаються у перспективному і річному планах. Перспектива розвитку Квітневого ліцею визначається у стратегії розвитку ліцею.

8. ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЛІЦЕЮ

8.1. Фінансово-господарська діяльність Квітневого ліцею здійснюється на основі його кошторису, затвердженого засновником.

8.2. Джерелами формування кошторису Квітневого ліцею є:

- кошти субвенції з державного бюджету;

- кошти місцевого бюджету;

 - кошти, отримані за надання платних послуг, що надаються у порядку та на умовах, визначених чинним законодавством України;

 - кошти фізичних, юридичних осіб;

 - доходи від оренди приміщень, споруд, обладнання;

- безоплатні, благодійні внески, пожертвування фізичних і юридичних осіб, дари, а також майно, не заборонені законодавством;

- інші кошти та матеріальні цінності отримані на підставах, не заборонених законодавством України.

8.3. Відповідно до Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти, затверджених МОН, директор Квітневого ліцею формує та затверджує штатний розпис та тарифікацію педагогічних працівників ліцею.

 8.4.У Квітневому ліцеї  може створюватися фонд загального обов’язкового навчання, який формується з урахуванням матеріально-побутових потреб здобувачів освіти за рахунок коштів місцевого бюджету в розмірі, не менше трьох відсотків витрат на його поточне утримання, а також за рахунок коштів, залучених з інших джерел, що не заборонені законодавством України.

8.5.Кошти фонду загального обов'язкового навчання зберігаються на рахунку ліцею у відповідній установі і витрачаються відповідно до кошторису, що затверджується директором.

8.6. Облік і використання коштів фонду загального обов’язкового навчання здійснюється Квітневим ліцеєм відповідно до законодавства України. Витрачання коштів фонду здійснюється згідно з наказом директора.

 8.7.Контроль за правильним витрачанням коштів фонду загального обов’язкового навчання здійснюють органи, уповноважені законодавством України та засновник.

8.8. Квітневий ліцей за погодженням із засновником має право укладати правочини про співробітництво з іншими закладами освіти, юридичними та фізичними особами.

8.9. Бухгалтерський, оперативний облік та статистичну звітність веде відповідно до чинного законодавства України відділ (бухгалтерія відділу) освіти Квітневої сільської ради.

8.10. Аудит та перевірка фінансової діяльності Квітневого ліцею здійснюється згідно з чинним законодавством України.

9. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ КВІТНЕВОГО ЛІЦЕЮ

9.1. Державний нагляд (контроль) за діяльністю ліцею здійснюється з метою забезпечення реалізації єдиної державної політики у сфері загальної середньої освіти та спрямований на забезпечення інтересів суспільства щодо належної якості освіти та освітньої діяльності.

9.2. Державний нагляд (контроль) у Квітневому ліцеї здійснюється центральним органом виконавчої влади із забезпечення якості освіти та його територіальним органом відповідно чинного законодавства України.

9.3. Центральним органом виконавчої влади із забезпечення якості освіти та його територіальним органом проводиться інституційний аудит ліцею один раз на 10 років. Інституційний аудит включає планову перевірку дотримання ліцензійних умов. Позапланові перевірки проводяться у порядку, передбаченому Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».

9.4. Контроль та вивчення з питань, не пов'язаних з освітньою діяльністю Квітневого ліцею, проводяться засновником та органом управління освітою відповідно до законодавства України.

10. МІЖНАРОДНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО

10.1. Квітневий ліцей має право укладати угоди про співробітництво, встановлювати прямі зв’язки з органами управління освітою та закладами освіти зарубіжних країн, міжнародними організаціями, фондами у встановленому законодавством порядку.

11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У КВІТНЕВОМУ ЛІЦЕЇ

11.1. Шкода, заподіяна учнями Квітневого ліцею та іншими особами, відшкодовується відповідно до законодавства України.

11.2. Злісне ухилення батьків від виконання обов'язків щодо здобуття їх неповнолітніми дітьми повної загальної середньої освіти може бути підставою для позбавлення їх батьківських прав.

11.3. Керівництво, педагогічний  та обслуговуючий персонал ліцею несуть відповідальність за виконання своїх посадових інструкцій, покладених повноважень та інших нормативно-правових актів відповідно до чинного законодавства України та статуту.

12. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ КВІТНЕВОГО ЛІЦЕЮ

12.1. Ліквідація, реорганізація (злиття, приєднання, поділ, виділ, перетворення), перейменування та перепрофілювання (зміна типу) Квітневого ліцею здійснюється за рішенням засновника, а у випадках, передбачених чинним законодавством України - суду або органу, визначеного законодавством України.

12.2. Ліквідація Квітневого ліцею здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється засновником, а у випадках, передбачених чинним законодавством України, судом чи органом, визначеним законодавством України.

12.3. До складу ліквідаційної комісії входять представники Квітневої сільської ради, її виконавчого комітету та Квітневого  ліцею.

12.4. Засновник або орган, який прийняв рішення про ліквідацію або реорганізацію, перейменування та перепрофілювання (зміна типу) Квітневого  ліцею, встановлює порядок та визначає строки проведення ліквідації, реорганізації, перейменування та перепрофілювання (зміна типу) Квітневого ліцею, а також строк для заяви претензій кредиторами, відповідно до чинного законодавства України. З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління Квітневим ліцеєм.

12.5. При реорганізації, ліквідації, перейменуванні та перепрофілюванні (зміна типу) Квітневого ліцею працівникам, які звільняються, гарантується додержання їх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства України.

12.6. У разі ліквідації Квітневого ліцею, його активи передаються іншій неприбутковій установі відповідного виду або зараховуються до доходу місцевого бюджету.

13. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН І ДОПОВНЕНЬ ДО СТАТУТУ

13.1. Зміни і доповнення до цього статуту затверджуються рішенням сесії Квітневої сільської ради та реєструються у порядку, встановленому чинним законодавством України.

13.2. Ініціатором внесення змін і доповнень може виступати Квітневий ліцей, відділ освіти Квітневої сільської ради та Квітнева сільська рада.

 

 

Сільський голова                                                             Анатолій ОЛІЙНИК

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень